دیگر نمی خواهم در بند حرف دیگران باشم
متن دلخواه شما
به دنبال کسی جامانده از پرواز میگردم مگر بیدارسازد غافلی را غافلی دیگر …
یک شنبه 21 خرداد 1391 ساعت 11:7 | بازدید : 843 | نوشته ‌شده به دست ملک محمد درتکیده | ( نظرات )

دیگر نمی خواهم در بند حرف دیگران باشم

بگذار اگر رسواییم از توست رسواترین فرد جهان باشم

چون عشق مجنونی که با لیلی چون عشق فرهادی که با شیرپن

چون عشق های ماندگار اینک من دوست دارم جاودان باشم

ای خوب هر افسانه! ای یوسف! من دوست دارم با تو بودن را

حتی اگر در چشم این مردم، نقش بد این داستان باشم

این جا قفس ها تنگ و دلگیرند،بال وپرم را عشق می بندد

بگذار تا هم بال پروازت،یک بار هم در آسمان باشم

گم کرده ام خود را...چه می دانم؟...شاید کسی دنبال من باشد






:: برچسب‌ها: دیگر نمی خواهم در بند حرف دیگران باشم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


آخرین عناوین مطالب